יום שלישי, יולי 06, 2010

ויטנאם בלוג: הדרקון הכחול

ויטנאם בלוג: בכל כמה זמן נציג בפניכם בלוג חדש/מעניין/איכותי העוסק בויקיאו שבתפוצות, בויטנאמים ישראלים, או בויטנאם בכלל.

עמותת הדרקון הכחול שפועלת בויטנאם מתחזקת בלוג מרגש. העמותה עוזרת לילדי רחוב לצאת משם, להכנס למסגרות השכלה ולמצוא בתים מאמצים. כן נלחמת העמותה בסחר בילדים, עבדות ילדים ועוד. בבלוג שלהם תמצאו בנוסף לסיפורים המרגשים, גם הזמנה לפעולה, מידע על העמותה וחוויות אישיות של המתנדבים בעמותה, רובם זרים שזוהי להם הפעם הראשונה בויטנאם.


בינואר 2010 סייעה עמותת הדרקון הכחול למשפחה ויטנאמית אחת לשפץ את ביתה. בקריאה נרגשת לקהילת הבלוגרים ולגולשים באינטרנט, הצליחו חברי העמותה לגייס 800 דולרים לשיפוץ בית בכפר, ולאפשר לארבעת ילדי המשפחה ללמוד בתנאים ראויים. ההורים שמרוויחים 40 דולר בחודש, לא היו מצליחים לשפץ את ביתם ללא סיוע העמותה. קראו על כך בפוסט הזה.


העמותה תרמה זוג אופניים לילדה ויטנאמית על מנת שתוכל להגיע לבית הספר, הנמצא מרחק גדול מביתה. הילדה, ניצולת סחר בילדים, הוחזרה על ידי העמותה לביתה. סביר להניח שאופניים אלו הם הדבר הכי יקר שקיבלה הילדה לידיה אי פעם. עוד על התרומה כאן.


העמותה מפעילה חוגי נוער וילדים. חוג פופולארי במיוחד הוא חוג הכדורגל, שהתחיל ב-2003 עם שלושה שחקנים בלבד, והמשיך לגדול. כיום מונה קבוצת הכדורגל של הדרקון הכחול, הנקראת בלו דרגון יונייטד, כ-60 ילדים, שמגיעים לאימונים בקביעות, אחת לשבוע. לאחר אימון הכדורגל, זוכים הילדים לשיעור והרצאה בתחומים שונים כמו למשל איידס. קראו על כך בפוסט הזה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מה דעתכם?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...