יום שלישי, אוגוסט 04, 2009

מידע פיננסי על ויטנאם לקורא הישראלי



"חדשות ויטנאם" מיועד לאנשי עסקים ויזמים המעוניינים במידע על השווקים הפיננסים בויטנאם. האתר מכיל כתבות רבות ומידע מקיף על הכלכלה, השווקים ובורסות וייטנאם. על פי בדיקת המערכת הוא מתעדכן בתדירות נמוכה יחסית, ככל הנראה בשל היותן של הכתבות מתורגמות מאנגלית לעברית מאתרים כמו VNS או VIETNAM+. יחד עם זאת, הכתבות מצליחות להישאר רלוונטיות ומעניינות. עוד מכיל האתר מידע כללי על ויטנאם, מדור אקולוגיה ומשאבים, מדור תעשיה ומסחר, חברה וממשלה, תרבות ותיירות ועוד. היתרון הבולט של "חדשות ויטנאם" לעומת המקורות האנגליים שלו הוא בהיותו כתוב בשפת הקודש ועל כן גם נגיש יותר לקורא הישראלי.

אין פרטים על מערכת האתר, אבל נראה כי היא מצומצמת מאוד. באתר מצויין כי קבוצת הלמן-אלדובי היא נותנת החסות ל"חדשות ויטנאם". קבוצת הלמן-אלדובי פועלת בתחום ניהול ההשקעות מזה כ- 12 שנה, ומתמחה במתן שירותים בתחום הפנסיוני ובתחום הפיננסי.

בקיצור, נראה טוב ומעניין, לפחות ממה שהספקנו לקרוא.


ובהערת שוליים: לחיצה על הקישור לאתר חברת הלמן-אדובי מקפיץ את האנטי-וירוס ומעלה הודעת אזהרה לגבי וירוס. גם חיפוש בגוגל מוסיף הערת אזהרה לאתר החברה ומודיע כי "אתר זה עלול להזיק למחשב שלך". סביר להניח שמדובר בטעות אנוש של מתכנת האתר . יחד עם זאת, ישכילו מנהליה למהר לתקן את הבעיה, שכן הודעות שכאלה אינן תורמות למוניטין של אף אתר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מה דעתכם?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...