יום רביעי, נובמבר 18, 2009

ויטנאם בלוג: מתפנית החוף

פרוייקט חדש של ויטנאם איי אל: בכל כמה זמן נציג בפניכם בלוג חדש/מעניין/איכותי העוסק בויקיאו שבתפוצות, בויטנאמים ישראלים, או בויטנאם בכלל.

הבלוג "מתפנית החוף" הוא אחד שכזה. יוצרו הוא אהרון ג'ואל סנטוס (Aaron Joel Santos), צלם עיתונות ועורך חדשות החוץ בויטנאם ניוז, היושב בהנוי.

את הבלוג שלו ניתן לראות כהרחבה של עבודתו העיתונאית, בו הוא מפרט על נושאים הקרובים יותר ללבו ואשר לא מצאו מקום בעיתון משיקולים כאלו ואחרים. הרבה ממה שמעניין אותו קרוב לתחומי האמנות: פסטיבלים, תצוגות שיער, תערוכות אמנות ואדריכלות מקומית. מתוקף תפקידו כעיתונאי עוסק אהרון בויטנאם המודרנית, העכשווית, במה שקורה כאן ועכשיו ומחר אולי כבר לא יהיה. הוא תופס רגעים מחיים שמשתנים אל מול עיניו, אבל לעיתים נתקל גם בעבר המכה בו ללא רחמים: נפגעי אג'נט אורנג' עדיין חיים בויטנאם ואהרון נטל על עצמו לתעד אותם כפרוייקט אישי.







הבלוג שלו הוא חגיגה של צבעים. הוא צלם מוכשר ורגיש ותענוג לעיין בפוסטים, גם אם אינכם קוראים אנגלית. במידה ואתם כן קוראים אנגלית, תוכלו לקרוא שם גם מעט (מדי) על חייו האישיים, מסיבות מינגליג של הברנז'ה המקומית והשקות מדוברות.

לינקים קשורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מה דעתכם?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...